–You may now officially get excited.
Jeg bestilte nylig en T-skjorte på nettet, og etter noen dager mottok jeg en epost fra leverandøren, Redbubble, som kunne informere om at nå var T-skjorten sendt og jeg offisielt kunne begynne å bli begeistret!
Det skal ikke mer til enn en sjarmerende setning som «–You may now officially get exited» for å bygge merkevare, omdømme, lojalitet og å skape entusiasme hos kunden.
Jeg forteller til og med om denne opplevelsen med Redbubble her på web-siden min, så jeg er vel et levende bevis på at det virker…
Fordelen med lojale og begeistrende kunder er at når noe går galt i leveransen av produktet eller tjenesten – og det gjør det i blant – så er begeistrede kundene mer villig til å tilgi feilen, enn om man har et negativt, ja selv nøytralt, forhold til leverandøren.
Vil du du vite mer om humor og begeistring som merkevarebygger og lojalitetsskaper, kan vi presentere mange inspirerende eksemplet og involvere dere i en kreativ workshop hvor dere selv kan finne ut hvordan dere vil bygge omdømme og begeistring hos kundene dere.
Ta kontakt for en uforpliktende, hyggelig og inspirerende prat her!