
Similar Posts

Sov deg smart!
Ernest Hemingway sa at du alltid bør avslutte dagens skriving med en uferdig setning, for eksempel: «Hun åpnet vinduet bare…

Den store hestemøkk-krisen i New York i 1894
I 1894 la 160.000 hester igjen over en million kilo med hestemøkk i New Yorks gatene – hver eneste dag!…

Kan du bli ekspert? (Morsom – og avslørende – sjekkliste…)
Har du det som er nødvendig for å bli ekspert? © heltnormalt.no/truthfacts

Medisin og skap som begeistrer.
I en tid hvor antibiotikabruk og overmedisinering er et problem, kan dette kanskje være et bra alternativ til legens resepter……

God nyhet: Lær å få flaks!
«The Luck Factor», en ti års vitenskapelig undersøkelse av flaksens natur, ledet av Richard Wiseman, psykolog ved University of Hertfordshire, …

–You may now officially get excited.
Jeg bestilte nylig en T-skjorte på nettet, og etter noen dager mottok jeg en epost bra leverandøren, Redbubble, som kunne informere at nå var T-skjorten sendt og jeg kunne offisielt begynne å bli begeistret! Fordelen med lojale og begeistrende kunder er at når noe går galt i leveransen av produktet eller tjenesten – og det gjør det i blant – så er begeistrede kundene mer villig til å tilgi feilen, enn om man har et negativt, ja selv nøytralt, forhold til leverandøren.