Similar Posts

–You may now officially get excited.
Jeg bestilte nylig en T-skjorte på nettet, og etter noen dager mottok jeg en epost bra leverandøren, Redbubble, som kunne informere at nå var T-skjorten sendt og jeg kunne offisielt begynne å bli begeistret! Fordelen med lojale og begeistrende kunder er at når noe går galt i leveransen av produktet eller tjenesten – og det gjør det i blant – så er begeistrede kundene mer villig til å tilgi feilen, enn om man har et negativt, ja selv nøytralt, forhold til leverandøren.
131 morsomme, lekne, absurde og ikke-så-absurde tema-feiringer i september
Å feire noen av disse 131 temaene for september måned, skaper humor og god stemning på jobben. Og samtidig styrker dere de interne relasjonene, som også gir faglig nytte og effekt. Klikk på overskriften for å finne masse lur og lønnsom september-inspirasjon!

Lederen er aldri smartere enn summen av sine medarbeiderne.
«I 25 år har dere betalt meg for hendene mine. Dere kunne fått hjernen min gratis på kjøpet. Men dere…

Ett spørsmål som kan gjøre deg til en bedre leder
Å være leder for frivillige, ikke-lønnede medarbeidere er langt mer krevende enn å lede fast ansatte, sier Timothy Kastelle ved…

Noen av våre 900 begeistrede kunder.

Tøffe og travle dager? Føler deg ubegeistret? Trenger påfyll?
Sørg for å ha begeistrende ledere og engasjerte kolleger. Det er ikke så vanskelig, men det krever bevissthet – og…