
Similar Posts

To vinnere av United Airlines-skandalen
ByJon Morten Melhus
Husker du flypassasjeren som United Airlines i påsken slepte blødende mellom seteradene fordi han ikke frivillig ville gå av det…

Humorens utvikling?
ByJon Morten Melhus
Kanskje ikke helt betegnende for hvorfor humor på jobben er lurt, men fordelene og farene ved å bruke humor på…

Å være kompetent er ikke nok – de sympatiske vinner
ByJon Morten Melhus
Kolleger som ikke er så dyktige, men sympatiske, foretrekkes fremfor usympatiske og kompetente! Vi vil heller jobbe med hyggelige, men…
Hva skjedde med fellesferien?
ByJon Morten Melhus

Planlegger dere kjedelige medarbeidersamlinger?
ByJon Morten Melhus
Skap heller inspirerende og engasjerende medarbeidersamlinger! Kontakt oss for å høre mer om hva vi kan gjøre for deg,…

De tre fundamentale reglene for bedriftens suksess
ByJon Morten Melhus
De tre fundamentale reglene for suksess: Michael E. Raynor and Mumtaz Ahmed har gjennomført en studie av 24 453 bedrifter over 44 år, skriver Harvard Business Review, og de konkluderer med følgende tre forutsetninger for suksess: