«Live» smakebit av JMM’s foredrag
Her får du 4 min av Jon Morten Melhus’ faglig inspirerende og svært humoristiske begeistringsforedrag «Humor & Begeistring: Latterlig Lønnsomt».
Her får du 4 min av Jon Morten Melhus’ faglig inspirerende og svært humoristiske begeistringsforedrag «Humor & Begeistring: Latterlig Lønnsomt».
Jeg bestilte nylig en T-skjorte på nettet, og etter noen dager mottok jeg en epost bra leverandøren, Redbubble, som kunne informere at nå var T-skjorten sendt og jeg kunne offisielt begynne å bli begeistret! Fordelen med lojale og begeistrende kunder er at når noe går galt i leveransen av produktet eller tjenesten – og det gjør det i blant – så er begeistrede kundene mer villig til å tilgi feilen, enn om man har et negativt, ja selv nøytralt, forhold til leverandøren.
I antikkens Hellas var Sokrates kjent for å sette kunnskap høyt. En dag traff den store filosofen en bekjent på…
Hvorfor har noen mer humoristisk sans enn andre? Har alle humor? Har Elisabeth humor? Født sånn eller blitt sånn? Du…
Hvorfor vil vepsene ødelegge festen? Og hvorfor blir du lettere stukket hvis du vifter dem bort? Forskningen viser tydelig at…
Lederen behøver ikke motivere sine ansatte, de trenger bare slutte å demotivere dem. Alle medarbeidere er allerede motivert når de…