Similar Posts

–You may now officially get excited.
Jeg bestilte nylig en T-skjorte på nettet, og etter noen dager mottok jeg en epost bra leverandøren, Redbubble, som kunne informere at nå var T-skjorten sendt og jeg kunne offisielt begynne å bli begeistret! Fordelen med lojale og begeistrende kunder er at når noe går galt i leveransen av produktet eller tjenesten – og det gjør det i blant – så er begeistrede kundene mer villig til å tilgi feilen, enn om man har et negativt, ja selv nøytralt, forhold til leverandøren.

Sparer bøtter av tid med tavler og stående møter
I lokalene til Stig og Stein Idélaboratorium var et av møterommene (se bildet) innredet kun med ståbord, det var pukkstein…

Verdens mest spennende jobb?
Du husker løven som brøler i begynnelsen av gamle – og noen nye – MGM-filmer? Jepp, dette er øyeblikket i…

Hvorfor jurysystemet kan lære oss mye om bedre møter
Møter tar mer tid og tapper mer energi enn de fleste andre jobbaktiviteter. Men det er én møteform som gjennom…

Svært morsom intelligens-test!
Hvor smart er du? Prøv deg på disse 6 spørsmålene, og sjekk svaret i lenken nederst etterpå. Det er 500…

Si «Nei» for å fokusere på det viktige
Å si ‘nei’ oftere kan gi deg mer selvtillit, kontroll og balanse i livet ditt, skriver Brennan Nevada Johnson i…