Similar Posts

De tre fundamentale reglene for bedriftens suksess
De tre fundamentale reglene for suksess: Michael E. Raynor and Mumtaz Ahmed har gjennomført en studie av 24 453 bedrifter over 44 år, skriver Harvard Business Review, og de konkluderer med følgende tre forutsetninger for suksess:

Derfor burde ikke Solskjær fått sparken – Kronikk VG
Hvorfor vet ikke fotballen det alle bedrifter vet, at det er ganske dysfunksjonelt å sparke en leder etter 4-5 uker…

Svømte gaffa-selgerne til suksess
Lekne veddemål er en smart måte å inspirere et team til å nå målet. Jack Kahl var administrerende direktør i…
Verdens morsomste fagbok – nå som ebok!
Nå får du begeistrings-suksessen «Latterlig Lønnsomt – Om humor og begeistring på jobben» som ebok – hittil 16.000 solgte papirbøker i…

Hvorfor høflighet reduserer sykefravær og stress
Høflighet på jobben er undervurdert Høflighet, eller det å være vennlig og imøtekommende mot sine kolleger, kan høres ut som…

Blir vi klokere…?
Blir vi klokere fordi vi blir eldre, eller blir vi eldre fordi vi blir klokere? Vi blir i alle fall eldre mens vi blir klokere….